2013. június 9., vasárnap

Újabb franken

Még mindig nem hagy nyugodni a gyönyörű franken lakkok látványa,és mivel az előző lakk nem sikerült jól,újra próbálkoztam.



Mikor a nálunk lévő rossmannban megláttam az új lovely lakkokat,ráadásul kedvezmény is van rájuk,rögtön vettem ketőtt,egy glittereset,és egy sima átlátszót,mivel már előtte eldöntöttem,hogy franken lakk készítéséhez fogok venni alapot.Mikor hazaértem rögtön neki is láttam.Összesen 7-féle glittert és csillámot használtam fel.




Az alap elképzelés,most egy fedőlakk volt,nem egy alapszín tele csillámmal.Azonban a csillámok itt sem bírtak magukkal,és megfogták az átlátszó lakkot,de gyönyörű végeredmény lett!Nem tudom,hogy a franken lakk készítők,hogy érik el,hogy ne eresszen színt a glitter,nekem mindenesetre nem sikerült.Az elején fehér csillámpor ment bele,abba pedig kék hatszögletű glittereket raktam,addig nem is fogta be,az is nagyon szép volt.Ezenkívülr raktam hozzá,lila,kék,és rózsaszín csillámport,rózsaszín hatszögű glittert,és lóhere alakúakat is.Az alapszín egy nem is tudom milyen pirosas szín lett,nekem tetszik,benne rengeteg csillámmal!Imádom,tényleg úgy érzem mintha rendeltem volna valahonnan.Teszt hamarosan érkezik róla! :)



2 megjegyzés:

  1. Már nagyon várom róla a tesztet, az üvegben fantasztikusan néz ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már fent van róla a teszt,csak kicsit észrevehetetlen,a bejegyzések között,mivel egy mondat van,ott,semmi több,de mindjárt rakok be képet akkor észre vehetőbb lesz :D

      Törlés