2013. június 11., kedd

Jó kis fedőlakk...Vagy mégsem?

A mai posztban arról a termékről lesz szó,amit az előző bejegyzésben említettem.Ez pedig az Essence egyik fedőlakkja,a sealing top coat,ami a szortimenttel meg is újult.Az egész úgy kezdődött,hogy ki akartam próbálni egy új fedőlakkot,mivel az előző mindig nagyon hamar beszáradt,így a végét már nem lehettett elhasználni,és hamar is fogyott.Aztán megláttam ezt,és mivel ugyanannyiba került és 2ml-el több is van benne megvettem.Hát,nagy hiba volt.Gyanútlanul felkentem,és nem volt képes megszáradni!3 óra múlva már lehetett vele bármit csinálni,az elején viszon borzalom,ragadós és nyúlós,ha belenyúlsz tuti nem tudod kijavítani,ha meg már majdnem száraz akkor sem.Aztán reggel mikor felkelek mit látok?Hogy a körmöm tiszta párnanyom,de nem kicsit,áhh dehogy tiszta vonalas és fénytelen és nyomott.Gyűlölöm ezt a fedőlakkot,alig várom,hogy végre kidobhassam.Szóval 10 óra alatt nem képes úgy megszáradni,hogy reggelre ne rontsa el az egész manikűrt.Senki ne vegye meg!És tényleg nem azért,de nem fogom a drága OPI lakkot,pazarolni,egy 600Ft-os kaki miatt...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése