2013. június 24., hétfő

Rimmel-Whitener

A mai bejegyzésben arról az alaplakkról fogok írni amit a mini haulban láthattatok és jelenleg is használom.A Mülerben vettem akciósan 1145 Ft helyett 585 Ft-ért.A lakk maga egy körömfehérítő,de hátul azt írja,hogy használhatjuk alaplakként vagy önmagában.Én eddig csak alaplakként használtam.A színe egyébként ilyen sárgás-fehér,amiben nagyon-nagyon apró lilás-rózsaszínes mikorcsillámok vannak.Az övegben 12ml van,úgyhogy jó sokáig elég.Az ecsetét nagyon szeretem,nagyon könnyű vele dolgozni.A lakk egyébként nem mattra szárad,nekem eddig csak matt alaplakkom volt,és meggyőződésem volt,hogy a matton jobban tapadnak a lakkok,magam sem tudom miért,egyszerűen csak matt alapon tudtam elképzelni a körömlakkot,de,mint várható volt,ezen is ugyanolyanok a lakkot.Én szeretem ezt az alaplakkot,sokkal jobb,mint amit előzőleg használtam,sokkal jobban védi a körmeimet,a másiktól van,hogy repedezett lett az egyik kezemen a köröm,mióta ezt használom sehol sem olyan :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése