2013. július 26., péntek

Essence Me & My ice cream:Always In My Mint

Nemrég megjelent a Müllerben az Essence egyik(szerintem) legjobb nyári kollekciója a Me & My ice cream,amibe első ránézésre beleszerettem,és két lakk is hazajött velem,most a kettő közül az egyiket fogom megmutatni.


Mint azt a neve is mutatja egy nagyon szép menta lakkról lesz szó.Az üvege ilyen kis hordó alakú,szerintem nagyon cuki :) Az üvegben van egy kis gyöngyházfénye,de ez a körmökön annyira nem látszik,inkább csak akkor ha a fény felé fordítjuk.


Az ecsete elég kicsi,számomra ez nem gond mivel könnyen tudtam vele dolgozni.Az állaga mintha kicsit sűrű lenne,de nem vészes.Elég nehéz szépen felkenni mivel eléggé csíkozódik és foltos is lesz.Valakinek három rétegben jó csak,vagy még akkor is foltos/csíkos,nekem viszont két rétegben fedett,pedig egyáltalán nem vastagon kentem.A száradási ideje közepes,nem is egy perc alatt szárad de nem is 2 óra alatt.


Nekem nagyon megtetszett ez a körömlakk,biztos,hogy nagy kedvenc lesz,mert gyönyörű színe van.Ráadásul a trendkiadás is nagyon magával ragadott.

3 megjegyzés: