2013. június 4., kedd

Nyári TAG

A mai poszt egy nyári tag lesz,amit djkatybeauty blogján találtam.

1.Nyáron hajmosás után magától szárad a hajad vagy megszárítod?

Ez változó,van,hogy megszárítom,de van,hogy hagyom megszáradni.Igazából mindegy,mert utána úgyis kivasalom,csak ritkán hagyom természetesen.

2.Fagyi vagy jégkrém? 

Mindkettőt szeretem,de ha választani kellene akkor fagyi,mivel itt a városban van egy nagyon-nagyon jó fagyizó,aminek rengeteg ízű fagyija van.

3.Szoknya vagy rövidnadrág?

Rövidnadrág.A szoknyákat nem nagyon szeretem,csak ruhában.Viszont a shortokért oda vagyok :D

63906_431746213570240_2026548935_n_large

4.Tenger vagy tópart?

A tópartot is szeretem,de a tengerpart a legjobb :)

Large

5.Hányas faktorú naptejet használsz?

30-asat.

6.Kedvenc nyári parfüm?

Nincs külön nyári kedvencem,de nagyon szeretem az Essence like a walk in the summer rain,és a like a million miles away nevű parfümjét.

7.Kedvenc kiegészítő nyárra?

Igazából nincs külön kiegészítő amit csak nyáron hordok,de akkor a napszemüveg.

Large

8.Saru vagy flip-flop?

A strandpapucsot is szeretem,de azt nem tudom mindenhez felvenni,úgyhogy inkább saru.

9.Kedvenc nyári sport?

Görkorizás,biciklizés,tollasozás.

10.Kedvenc fesztivál?

Nem járok fesztiválokra.

11.Hova mész nyaralni?

Júniusban megyek Dubai-ba,meg a Balatonra is fogunk menni :)

Large

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése