2013. június 22., szombat

Claire's 244,Essence-That's what i mint!,L'oreal Perle de jade

Már régebben is észre vettem,hogy van három,nagyon hasonló színű körömlakk a háznál,de eddig még nem csináltam róluk ilyen "összehasonlítós" posztot.Egyik nap végül rászántam magamat,és kipróbáltam őket mennyire hasonlítanak.



Egy Claire's-es,egy Essence,és egy L'oreal lakk volt amiket összehasonlítottam.Mindegyiknek nagyon szép menta színe van,az Essenceben van egy  nagyon halvány gyöngyházvény,valamint a Claire'sben is de körmökön viszont nem látszik.Mindhárom tökéletesen fed két rétegben,tartósságuk viszont más.A leggyengébb az Essence a maga másnapi kopásával,a Claire's a második,és a L'oreal az utolsó,azaz a legtartósabb.Színben az Essence a legvilágosabb,képeken a L'orealossal szinte ugyanolyan de élőben ha jobban szemügyre vesszük látszik a különbség.A Claire's-es pedig a legsötétebb,de így is nagyon hasonlítanak egymásra.Az áruk ugyanolyan sorrendben van,mint a tartósságuk,bár a Claire's-es lakk 800 Ft körüli árát kicsit sokallom.



Kövesd a blogot Bloglovinon!

2 megjegyzés:

  1. Az Essence lakknak nagyon el lett találva a színe, meg ha az árát nézzük akkor sem vészes, viszont a tartóssága sajnos tényleg elég pocsék :/ A Manhattan-nek van még nagyon jó menta lakkja :)
    http://nikkiifashion.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Igen,nagyon szép az Essence :) A Manhattan-nek meg most láttam pont leakciózva a dm-ben egy menta lakkját,ki tudja,lehet,hogy majd hazajön velem :D

    VálaszTörlés