2013. június 20., csütörtök

Irány Dubai!

Sziasztook!A mai posztban nem érkeztem se körömmel,sem mással,csak egy kis bejelenteni valóval.Szóval,holnap 3 hétre Dubaiba megyek anyukám tesójához,és az unokatesómhoz,és mivel Belgrádból indul a gépünk nagyon korán kell kelnem,így holnap nem tudtam volna megírni ezt a bejegyzést.És mivel kint leszek,nem is biztos,hogy visszük a laptopot,az én gépemet pedig nem tudjuk vinni,nem lesz szerintem poszt sem.Ha mégis visszük akkor néha megpróbálok írni valamit,persze nem mindennap,mert nem hiszem,hogy lenne rá időm,meg egyébként is.Egy pár posztot ütemezve megírtam,ezek majd kifognak kerülni,hogy azért mégse maradjatok teljesen poszt nélkül :) Szóval ,nem hiszem,hogy onnan fogok írni de,mint mondtam ha írok is,nem ilyen nagyobb dolgokat,csak apróbbakat,azokat is néha-néha.Valamint mivel hamarosan megszűnik a Google Reader,én is csatlakoztam a Bloglovin-hoz,úgyhogy mostantól kövessétek ott is a blogot :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése