2013. június 7., péntek

Essence-Cool breeze

Még régebben mutattam nektek a két új Essences toppert,amiből az egyiket már leteszteltem,a másikat viszont még nem,így ma azt fogom nektek bemutatni.Mikor még csak képek voltak róla akkor tudtam,hogy meg fogom venni.Aztán élőben még gyönyörűbb volt.Az alapja átlátszó lakk,benne hatszögű flitterekkel amik mindig más színben pompáznak,attól függően,hogy tartjuk az üveget.Mellette pedig apró arany csillámok is helyet foglalnak.Nekem sokkal jobban tetszik a night in vegasnál.Az állaga kicsit olyan zselés,de szerintem ez nem baj,legalább nem folyik mindenfelé,és könnyen lehet rendezgetni a körmökön a glittereket.Az ecsettel elég sok jön fel,és sok is került a körömre,de az ecsettel szépen el lehet teríteni,és egy rétegben is nagyon szép.Imádom a végeredményt :) Alapszínnek pedig az Essence iceice baby! nude glames körömlakkját használtam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése