2013. november 17., vasárnap

Beauty haul

Az elmúlt két hétben összegyűjtöttem egy pár új "beauty" dolgot,nem olyan sok minden,de azért gondoltam megmutatom nektek :)

1.Aiko System hővédő spray:Mivel sokat vasalom a hajam,ezért kellett már egy új,mivel az előző elfogyott.Már sokat használtam,és eddig nagyon tetszik.

2.Terra Naturi dezodor:Eddig mindig fújósat használtam,viszont mostmár áttérek a golyósra,hogy ne szennyezzem vele környezetet.Ráadásul ez valami bio dezodor,vagy nem tudom minek hívják,de nem tartalmaz rákkeltő összetevőt.

3.Essence paper print manikűr:Előszőr annyira nem fogott meg,viszont most úgy döntöttem kipróbálom.Nagyon tetszik,hamarosan hozom róla a tesztet.

4.Essence nail art quick dry drops körömlakkszárító szérum:Azt ígéri,hogy 60 mp alatt megszárítja a körömlakkot,már tesztelem.

5.OPI-I snow you love me:Mikor megláttam a Mariah Carey Holiday kollekciót rögtön beleszerettem,így alig vártam,hogy eljussak végre az OPI Hungary-be és megkaparinthassam :D

6.China Glaze-Neon&on&on:Első China Glaze lakkom,már többször is nézegettem de csak most vette rá magamat,hogy megvegyem.

7.Essence glow tinted lip bal 02-glam up!:Már a havi kedvences posztban láthattátok,mivel ezt kicsit előbb vettem,mint a többit,de ezért ide raktam közéjük.Szeretem,csak az a gond,hogy nagyon piros lesz tőle a szám :D

8.Essence stay natural korrektor:Tegnap vettem,úgyhogy még nem próbáltam ki.

9-10:OMG.Tegnap a Müllerben pont azon gondolkodtam,hogy miért nincs nálunk Baby Lips.Aztán elmentem az ajakápolók mellett,lenéztem,továbbmentem,lassan vissza sétáltam és nem akartam hinni a szememnek!Ott lógtak a legalsó sorban.Az emberek hülyének néztek,mert úgy vigyorogtam,mint egy idióta(kicsit talán táncoltam is,hehe).Nem akartam elhinni,hogy végre nálunk is lehet kapni őket.4 féle volt,ez a kettő amit elhoztam(Hydrated,kék csomagolású,és Cherry Me sárga csomagolású).Ezeken kívül volt még egy lila,és citromsárga is,valamikor ők is hazafognak jönni velem(gyűjtővé válok).Az áruk 750 Ft volt azt hiszem,elég kedvező.Így már három van a birtokomban.

7 megjegyzés: