2013. május 12., vasárnap

Mini haul

Tegnap voltam a Müllerben és vásárolni.Igazából semmit nem vettünk,csak egy pár dolgot,tényleg csak egy mini haul :)




Az első dolog egy fülhallgató a happybox-ból,bagoly van rajta,szerintem nagyon cuki :D
A többi dolog a Müllerből van,három körömlakk és egy korrektor.A Rimmel lakkot akciósan vettem,ez egy körömfehérítő amit alaplakként és magában is lehet használni.Gondoltam kipróbálom,mivel úgyis elfogytott az alaplakkom,és azt már nem nagyon szeretem amit eddig használtam.Egyébként 1145 Ft helyett volt 585 Ft.A A következő  egy Miss sporty körömlakk,a mostani Lasting colour kollekcióból.A színe nagyon megtetszett,muszáj volt megvennem.Az ára 500 Ft körül volt,nem emlékszem pontosan.A száma pedig a 485-ös.Az Astoros fashion studio paszell kék lakkot szintén akciósan vettem 395 Ft-ért.Nagyon megérte,mert gyönyőrű szép színe van.A száma pedig a 135-ös.Az utolsó az Essence anti-spot cover stick korrektorja amiből ez már a második,mivel nekem nagyon bevált.Hamarosan jelentkezem tesztekkel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése