2013. május 11., szombat

Franken lakk teszt

Éééés ma bemutatom a franken lakkot amit készítettem,a posztot ITT találjátok.A lakk az üvegben(csak az üvegben) egy szép világos rózsaszín színű körömlakk,amiben apró csillámok á rózsaszín flitterek vannak.
Az üvegére ragasztottam egy kis matricát amire ráírtam,hogy nail polish.Fantázia neve az is my fantasy lett.Körmökön sajnos nem olyan,mint amire számítottam.Felkentem,egy réteg is elég volt,és mi történt?Egyszerűen brutál neon világító színe lett.A flitterek és a csillámok szinte nem is látszódnak,és a színe..Nem tudom,nekem nem tetszik.Túl rikító.A felülete érdes,fedőlakkot nem is használtam rá(kicsit sajnáltam rá).Azt hiszem feltaláltam a be neonosulást.Kár érte,az üvegben tényleg olyan kis csinos lakk.A képeken nagyon ártalmatlannak néz ki(hahahahh),de élőben..







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése