2013. május 13., hétfő

NOTD-Glitter rain

A mai körmöt még pénteken készítettem.Nagyon tetszik az úgymond esős technika amikor a köröm tetejéről lefelé esik a glitter,így hát én is kipróbáltam.Alapszínnek az Essence That's what i mint!-ját használtam,ami most nem buborékosdott,és rájöttem arra,hogy ebben a víz volt a ludas,ugyanis a gyorsabb száradás érdekében hideg vízbe raktam a körmömet amitől sajnos bubis lett :/ Glitternek pedig szintén az Essence special effest topperjei közül a disco disco-t.Előszőr a körmöm tetejére raktam annyit glittert,hogy elég legyen az esőhöz,de ha nem volt elég akkor raktam még rá.Utána az ecsetről lehúztam az összes csillámot,és oldalra fordítva elkezdtem lefelé húzogatni.Szerintem szép lett a végeredmény,bár nem lett annyira profi,de máskor is kifogom próbálni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése