2013. május 9., csütörtök

OPI-Bubble bath

Még az áprilisi haul-ban láthattátok ezt a lakkot,ami azóta tetszik mióta megláttam a Müllerben.Mindig nézegettem,aztán mikor már lehetett a kuponokat használni,gyorsan meg is vettem.A lakk egy sima nude,krémes árnyalat,semmi gyöngyházfény.Lehet,hogy csak egy sima nude szín,de én imádom,annyira gyönyörű.Mivel nude lakk várható volt,hogy nem fed jól egy rétegben,de három réteggel tökéletes :) Szerintem nem vészes,a hérom réteg,még pont jó,ráadásul egyáltalán nem lesz vastag.Hozzátenném,hogy elég vékony rétegekben kentem.Én használtam rá fedőlakkot,de anélkül is nagyon szép fényes.Tartósságára nem tudok mást mondani,mint,hogy kiváló,5 napig semmi baja nem volt a körmömön,hajat is mostam vele,és sehol egy kis kopás sem,utána meg már lemostam.Mindenkinek ajánlom ezt a lakkot,megéri az árát!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése