2013. május 4., szombat

Áprilisi haul

Már régebb óta terveztem megírni ezt e bejegyzést,pontosan még egy nagyobb vásárlás után.A vásárlás után döntöttem el,hogy a hónapban több dolgot nem szerzek be/veszek,de nem bírtam ki,egy parfüm,egy másik rövidnadrág,és még egy OPI lakk is hazajött velem.A képeket akkor fotóztam mikor összesítettem a dolgokat,az után szerzetteket(amiket előbb felsoroltam)már nem fotóztam le.Elég sok mindent sikerült szereznem,nézzük is őket :) (Árat nem tudok mindenhol mondani,amire emlékszem/tudom azt megírom).




Az első dolog a Claire's-ből van,az pedig egy hátizsák,anogolul backpack.Nagyon tetszenek az ilyen fazonú táskák,előszőr egy farmer anyagút néztem ki,azt suliba tudtam volna hordani,mert kicsit nagyobb méretű,de végül emellett döntöttem.Nyáron strandra,kiránduláshoz,vásárláshoz tökéletes :) Imááádom! <3 Egyébként az ára 6990 Ft.

A következő az egy kalap a H&M-ből,nyáron olyan helyre fogunk menni ahol nem árt ha van nálad kalap.Anyu szerint ez mondjuk semmit nem fogok érni,mert az arcom kilátszik alóla,de akkor is jól néz ki :D Ár: 1990 Ft.

A két kis vödröcske egy szuvenír boltból van.Macbarbie07 egyik szoba inspirációs videójában  mutatott ilyen kis vödrös asztali tolltartós megoldást,nekem nagyon megtetszett.Ár: 590 Ft/db.


Kööönyv.Biztos sokan ismeritek az SZJG-t,minden részét olvastam,nagyon szeretem,így nem maradhatott ki a 8.rész sem.Most kicsit másképp oldották meg,túl hosszú lett volna egy könyvnek,így két részre szedték,egybe csomagolva lehetett őket megvenni.A két kötet ára így együtt 3990 Ft.

Garnier arctonik rózsa kivonattal.Nagyon szeretem ezt tonikot,nagyon finom illata van.Minden este használom,tényleg hatásos. Ár:990 Ft.

Egy másik Claire's-es termék.Egy szemtakaró :D Az eredeti ára 1300 Ft volt(azt hiszem),de annyit nem akartam adni érte,most pedig le volt árazva 500 Ft-ra,és mivel annyi ideje nézegettem nem tudtam otthagyni :D Minden este ebbe alszok,majd a repülőre is viszem magammal.

A következő egy felső a H&M-ből,aminek lógós fazonja van,legalábbis nem testhez simuló.A hátulján kapucni van,és elől fehér kis lógók amiket nem tudom,hogy hívnak,ilyenek szoktak lenne a kardignáoknál.A színét pedig imádom. Ár:3990 Ft.


Még mielőtt jó idő lett volna vettük ezt a rövidnadrágot,iszonyat szép kék színe van,azóta szerencsére tudtam már hordani :) Ára:3990 Ft.

Szegecsek Ebayről.A rózaszín pólóra terveztem rárakni őket,már meg is csináltam,nagyon szépen feldobták.Az ára nagyon olcsó volt,szinte ingyen.280 Ft volt,ingyenes szállítással,és összesen 100 db van benne.

Trikók a H&M-ből.Ezekhez nincs különösebb hozzáfűznivalóm,szeretem őket.Két darab került 1990 Ft-ba.

És jöjjenek az utolsó dolgok,mégpedig a körömlakkok.Nem vettem csak három darabot,ami azért kicsit meglepő.Az egyik az az OPI lakk amire azóta fáj a fogam,hogy a Müllerbe kikerült az OPI állvány.Egyébként a neve Bubble Bath.Hamarosan teszt is várható.Kuponnal az ára 2395 Ft volt.Essence új szortimentjével érkezett a szép menta színű lakk,tesztet mér ITT láthattatok róla.499 Ft volt.És az utolsó pedig egy új fedőlakk,aminek a szortimenttel megújult az üvege.Ár:649 Ft.

Így utoljára pedig jöjjön egy kis részletesebb leírás azokról a dolgokról amiket nem fotóztam le.Az essence új parfümjei közül a like a million miles away-t sikerült megvennem,már nagyon vártam,hogy kint legyenek,az illata eszméletlen jó!Egy másik short a H&M-ből,fehér alapú,rajta mindenféle fekete mintával.Két csomag köröm dekorációs szettet is sikerült beszereznem,a franken lakkos posztban láthattatok már belőle csillámokat.Az utolsó pedig egy másik OPI lakk,a Lucky lucky lavender :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése