2013. május 15., szerda

OPI-Lucky lucky lavender

Ezt az OPI lakkot a Mülleres áprilisi opi kuponok utolsó napján vettem.Nem nagyon bírtam dönteni,annyi szín tetszett,végül pedig ezt választottam.Kicsit meg is bántam,valhogy nem éreztem azt,mint a többi opi lakkomnál,hogy igen,az az,olyan gyönyörű,és nem nézegettem egész úton hazafelé,mivel olyankor mindig ezt szoktam.Nem,nem a színével van baj,egyszerűen úgy érzem rosszul döntöttem,mert találtam volna szebbet is nála,pl.a Suzi's hungary again!-t.Na mindegy...A lakknak nagyon szép levendula színe van,nagyon bírom a lilákat :D Az ecsete és üvege a szokások opi üveg,nagyon szépen lehet vele dolgozni.Első rétegben még nagyon csíkos,de másodikban már jó.A gyűrűsujjamra raktam egy kis masnit,ami egyébként az Essence show your feet részéből van,eprekkel együtt :) A lakk taróssága nem a legjobb.Csodálkoztam is,mivel az opi lakkoknak általában nincs ilyen problémájuk,legalábbis nekem eddig nem volt,de ez a lakk 2 vagy 3 után a körmök sarkainál elkezdett pattogni.Kicsit idegesített,főleg,hogy nem egy olcsó körömlakkról van szó,minimum 4 napot bírhatott volna.Ettől függetlenül még szeretem,és fogom még használni egy jó párszor.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése