2013. július 18., csütörtök

Dubai Haul

Bocsi,hogy végül másnapra nem lett meg a poszt,de elég elfoglalt voltam és a képek sem voltak megszerkesztve.Nem is húznám tovább az "időt".

Az első hely a Forever 21.Imádom azt a boltot,előszőr Bécsben voltam egyben.Nagyon sajnálom,hogy nálunk nincsen,mert tényleg nagyon jó cuccaik vannak.Ráadásul a Dubai Mall-ban hatalmas volt,el lehetett volna tévedni benne.



Az első dolog az egy sötét színű short,aminek a zsebén fehér és piros csíkok vannak.Amikor pedig hordjuk kicsit kilóg az aljából a zseb. Ár: 75 dirham~4500 Ft


A következő ez a bokacsizma,amit mikor megláttam azonnal tudtam,hogy ez "kell".Az alapja barna színű,két oldalt pedig amerikai zászló minta van,amit középen egy barna fonattal választottak el. Ár: 149 dirham~8940 Ft

Következő hely a Bath&Body Works.Eszméletlen egy bolt,annyi féle testre való dolog van benne,hogy hihetetlen.Mikor pedig elmész előtte érezni lehet a sok illatot ami árad ki belőle.Viszont elég drága bolt,biztos,hogy nem adtam volna egy testápolóért kb 4000 Ft-ot.De szerencsére a Ramadan miatt elég nagy akciók voltak,úgyhogy sikerült kifogni két dolgot.


Két testpermet,mindkettő akciós volt.Az eredeti áruk 75 dirham(4500 Ft omg..),az akciós áruk 20 dirham ami 1200 Ft.A Cherry Blossom,és a Secret Wonderland nevet viselik,és mindkettőnek nagyon finom friss illata van.


A következő dolog pedig az amit már régóta nézegetek,hogy rendeljek-e,ez pedig a Maybelline Baby Lips nevezetű ajakápolója.Mikor megláttam a boltban,rögtön lekaptam egyet,három féle volt,egy kék csomagolású,de annak nem volt színe,egy barackos színű aminek kicsit pirosas színe volt,és ez a rózsaszín csomagolású,ami Pink Punch nevet viseli.Az ára 15 dirham volt,azaz 900 Ft.



Az utolsó pedig egy Borders nevezetű könyvesboltból van,amiben igazából a könyveken kívűl rengeteg dolog van még,köztük ilyen cuki dolgok is.Komoylan annyi jó cucc van,hogy órákig lehetne nézelődni.Ezt a cuki kutyusos táskát akciósan szereztem meg az eredeti ára 167 dirham volt,aztán 119,végül 45 lett ami 2700 Ft.Lehet,hogy kicsit dedós a koromhoz,de én ilyen vagyok :)


Ez lenne az én Dubai haulom,remélem tetszett ez a bejegyzés ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése