2013. július 4., csütörtök

Júniusi kedvencek

Ez lesz az első "rendes" posztom innen,amiben júniusi kedvenceimet fogom megmutatni nektek.Ha ezt a posztot otthonról írtam volna még lenne közte egy-két dolog de azokat nem hoztam magammal.Körömlakkokból összesen ötöt hoztam így azt választottam ki közülük amit a legtöbbet használtam.A képeket sikerült átméreteznem,vízjel viszont nincs rajta,így beszámozni sem tudtam volna egy képen,így külön-külön képek lesznek.A képek minőségéért előre is bocsi,de miután átméreteztem őket valamiért rossz lett a minőségük :/


1.Carroten naptej:Végül elég lett ide a 30-as faktorú naptej,amit én már 2 éve használok körülbelül.A csomagolásra az van írva,hogy felbontástól számított 1 évig jó,de semmi baja sincsen.Ráadásul azok a répák olyan aranyosak rajta :D
2.Aveo testápoló:A Müllerben vettem akciósan,kb 350 Ft-ért,de ebben nem vagyok biztos,de az eredeti ára sem sok,400 Ft körül van.Ezek ilyen nyári limitált kiadásak három féle van belőle,én ezt a kókuszosat választottam.Nagyon jó illata van,a csomagolása is tetszik,és nagyon hamar beszívódik.
 3.Lip Smacker Snow White Cherry Kiss ajakbalzsam:Tesztet itt láthattatok róla,nagyon szeretem,és nagyon fincsi cseresznye illata van :) 
4.OPI Gone Gonzo!:Tesztet itt láthattatok róla.Nagyon szeretem,a tengernyi csillám ami benne van gyönyörű,és nagyon szikrzó lesz tőle a körmünk.
5.Tesco Kids hab&tusfürdő:Még csak egy hónapja van meg,de már elég  elfgyott belőle.Elég sok fürdésre elég mivel otthon  sokat használtam,itt meg csak ezzel fürdök.Ráadásul habfürdőnek is lehet használni.
6.Szívecske alakú napszemüveg:A H&M-ben vettem akciósan 1500 Ft-ért,előtte már sokat kerestem egy jó szívecske alakú napszemcsit és ott megtaláltam a tökéleteset.A keretén pasztell színű minták vannak,nem tudom pontosan mik,de szerintem valami virág szerűségek.
7.Joss Stirling:Léletársak-Sky:Még februárban kaptam,de közben elkezdtem olvasni több könyvet is.Nagyon-nagyon tetszett a könyv,nem bírtam letenni naponta több,mint száz oldalt olvastam belőle.Ha szeretnétek olvassátok el ti is,szerintem teszeni fog.
A végén pedig jöhetnek a zenék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése