2013. július 29., hétfő

Mostanában érkeztek

Mióta haza jöttünk sikerült beszerezni egy pár "beauty" dolgot.Ezt a posztor már halogatom egy ideje de most végre rávettem magamat,hogy megírjam.


1.Essence körömlakk lemosó:A mostani körömlakklemosónk már fogyóban van,alig van benne,ráadásul annyira büdös és erős aceton szaga van,hogy én nem bírtam tovább és kellett egy új.Az Essence-nek a körömlakk lemosói közül ezt választottam,ami ráadásul aceton mentes,és eper meg passion fruit(bocsi,nem tudom mi az:D) illatosítású.

2.OPI-Lights of emerald city:Egyik nap végre eljutottam az OPI Hungary-be ahol sajnos még nem volt a Couture de Minnie kollekció,ezért ő jött velem haza.Már régebben is nézegettem,ezért nagyon örülök neki :D

3.Essence-Always in my mint:A müllerekben most megjelent Me&My ice cream TE-ben található,tesztet már itt olvashattatok róla.

4.Essence-Icylicious:Szintén a Me&My ice cream egyik darabja,teszt hamarosan érkezik róla.

5.NYC-Runners Paradise:Akciósan sikerült levadásznom a Müllerbe,erről is hamarosan érkezik a teszt.

6.NYC-Lexington Yellow:Már rég keresek egy szép új sárga lakkot,mivel az Essence-é nem annyira jó(minőségben sem),és most megtaláltam.

7.Essence nail art peel of base coat:Nagynénémtől kaptam,tesztet itt olvashattok róla.

8.Essence pure skin anti spot wash gel:Ez egy pattanástalanító arclemosó,majd erről is léthattok tesztet.

9.Essence pure skin anti spot gel:Mostanában sajnos a melegtől lett egy pár pattanásom,így szükségesnek láttam ennek is a beszerzését.Teszt hamarosan jön majd.

3 megjegyzés:

  1. De jó dolgokat vettél, főleg a lakkok tetszenek, az opit szivesen megnézném :)
    A passion fruit szerintem gránátalma :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan leszt teszt az OPI-ról már be van fotózva :D Amúgy köszi,végre tudom mit jelent :$

      Törlés
  2. engem is érdekelnének nagyon a lakkok, viszont a Runners Paradise az egyik kedvenc :) élénk színű, és gyönyörű ^^

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés