2013. szeptember 5., csütörtök

Flormar Icy Top-IT02

Ma az előző haul posztban láthatott Flormar lakkot fogom nektek bemutatni.


Már rég kerestem egy ilyen fedőlakkot úgyhogy mikor megláttam tudtam,hogy ő kell nekem.Az csomagolása annyira nem tetszik,vagyis inkább csak ez a ronda hosszú kupak vagy mi szúrja a szememet,nem tudom.Mindenesetre először nem tudtam kinyitni de aztán sikerült.Mindegy,végülis az a lényeg ami benne van.És ami benne van az valami csodálatos.Oda vagyok a glitteres lakkokért köztük érte is.


Kis fehér hatszögletű és hosszúkás valamint fekete kis glitterek kaptak helyet az üvegben.Már egy rétegben is nagyon sokat vesz fel az ecsete.


Én egy rétegben használt,alapszín az Essence That's what I mint! menta lakkját használtam.A körömlakk a bőrön bakiért pedig elnézést kérek.


 Egyszerűen imádom annyira jól néz ki,folyton a körmeimet nézegettem mialatt viseltem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése