2013. szeptember 21., szombat

Augusztusi kedvencek

Tudom,hogy megint eléggé megkésve de ma megmutatom nektek az augusztusi kedvenceimet.

Az első nagy kedvencem a babának a gyerek samponja.Eléggé szeretem a baba samponjait,ezt azért választottam,mert pont nem volt amit egyébként használni szoktam.Nagyon jó illata van,és a csomagolása is cuki :) Valamint nekem ezek a samponok váltak be a legjobban,másikkal sokkal hamarabb koszosodik,mint ezzel.

Szintén egy hajra való termék a Schwarzkopf Gluss Kur regenáráló és dúsító balzsama.Ezt általában hajmosás után szoktam használni mivel nagyon könnyen ki lehet tőle fésülni a hajat.Már el is fogyott úgyhogy ideje lesz szereznem egy másikat.

Most a hónapban próbáltam előszőr a Signal white now gold fogkrémét mivel sok jót olvastam róla.Tényleg nagyon jó és opzikailag fehérebbek lesznek tőle a fogaim fogmosás után.

A Maybelline Baby Lips ajakápolóiról már sokat hallottam így mikor megláttam nem hagyhattam ott.Már értem miért istenítik ugyanis nagyon szép színt ad a számnak nem csak valami kis fényt,jól hidratál és nagyon-nagyon puha :)

Az Essence Me & My icecream trendkiadásából való barack színű lakkról már itt olvashattatok,nagyon szeretem,mert nagyon szép színe van.

Szintén egy körömlakk mégpedig a Rimmel türkiz Bright back at you nevezetű szépsége.Tesztet itt olvashattok.

A Claire's-es baglyos karkötőmet is nagyon sokszor hordtam mivel mindenhez megy és nagyon kis cuki.

A Bath and Body Works-ös tespermetemnek meg valami fantasztikus illata van,kár,hogy az unokatesóm ledobta a földre és eltört,de majd megoldom,nem hagyom kárba veszni még ha nem is tudom fújni.

Zenéket most nem tudok linkelni,mert a net éppen szivat engem.

1 megjegyzés:

  1. A Baby lipseket én is nagyon szeretem :)
    Nekem ez van meg: http://fairyland088.blogspot.hu/2013/06/maybelline-baby-lips.html

    VálaszTörlés