2013. november 12., kedd

Októberi kedvencek

Már megint megkésve,de ma megmutatom az októberi kedvenceimet!:)


1.Dove narancsvirágos testápoló:A Dove-nak az összes testápolóját szeretem,mivel nagyon jól hidratálnak,ennek a narancsvirágosnak pedig nagyon jó illata van.

2.(A képen lemaradt a kettes szám,ilyen béna is csak én lehetek)Dr.Organic olivás arcradír:Mivel pattanásos volt a bőröm,elkezdtem ezt használni,és pár használat után eltűntek!Nem használtam mindig,hetente kb. 3-szor,de ennyi pont elég volt hozzá.

3.Schwarzkopf Gliss Kur hajregeneráló balzsam:Nagyon szeretem,minden hajmosáskor ahsználom,tényleg szépen ápolja a hajat.

4.Essence Glow tinted lip balm 02 glam up!:Nagyon vártam ezeknek a megjelenését,de aztán élőben mégsem tetszett és nem vettem meg.Végül rávettem magam,és elhoztam a nekem legszimpatikusabb árnyalatot.Azt hittem,hogy nem lesz sok színe,de nekem konkrétan pink lesz tőle a szám,de nem bánom,mert nagyon szép :D

5.Dollish Polish-Crystal Empire:Hát,igen nagy a szerelem még mindig(és örökké),így érthető,hogy itt van a kedvencek között.

6.Aiko System hővédő:Mivel sokat vasalom a hajamat,szükségem volt egy hővédőre és erre esett a választásom.Tényleg jó,nem csak védi a hajat,hanem nagyon puha is lesz tőle,párataszító hatása van,és citrus illata,ami sokáig érezhető a hajon.

7.Ikea sütőtökös gyertya:Imádom az illatát,olyan édeskés.1 óra múlva az egész szobában olyan illat lesz.Valamint az ára nagyon kedvező,a 3 db-os csomag kerül 600-700 Ft-ba,ha jól emlékszem.


Zenék:

1 megjegyzés: