2013. október 11., péntek

OPI-Alpine Snow

A címhez nem írtam ki,hogy ez a neon revolution mini szettből van,mivel ez az OPI fehér körömlakkja nagy kiszerelésben is megtalálható Alpine Snow néven.
Külön örültem neki,hogy van egy fehér is a szettben,mivel úgyis éppen el volt fogyva.A kiszerelés 3.75ml,és bár már használtam egy párszor mégis úgy tűnik,hogy egy darabig elég lesz.Reméltem,hogy az OPI fehérjében nem fogok csalódni,mivel nehezen találni olyan  fehéret ami rendesen fed.És nem is csalódtam :D Egy rétegben még kicsit csíkos volt,viszont két rétegben már tökéletesen fedett.Nagyon szépen lehet vele dolgozni,szóval kijelentem,hogy ez az egyik tökéletes fehér lakk.



Valamint nem kell hozzá beszerezni a mini szettet,mert ugye,mint mondtam megtalálható nagy kiszerelésben is ;)

1 megjegyzés:

  1. Ha jó fehér lakkot keresel ez után, akkor próbáld ki a Moyra fehérjét. Egy rétegben tökéletesen fed, ha ügyes az ember. :) Ennek a háromszorosa mennyiségben és a harmada az árban. :D

    VálaszTörlés