2013. október 11., péntek

Díjat kaptam! #2

Ezt a díjat Daurának köszönhetem,mégegyszer köszönöm neki! :)


Szabályok:
  • Tedd ki a képet
  • Írj 11 dolgot magadról
  • Válaszolj 11 kérdésre
  • Írj 11 kérdést
  • Küldd tovább 11 embernek
1.Néha annyira mérges tudok lenni,hogy legszívesebben csapkodnék és összetörnék dolgokat.(Tudom,beteges :D)
2.Imádok utazni.Legszívesebben minden egyes helyre elmennék a világon.
3.Körömlakk mániás vagyok.Milyen meglepő?! :D
4.Kedvenc tantárgyam a kémia és a fizika.
5.Nagyon szeretem dekorálni a szobámat.
6.Imádok Youtube-on videókat nézegetni,ezzel több órát is elvagyok.
7.Nagyon szeretem az őszt,annyira hangulatos.
8.Sokszor nem viselkedek a koromnak megfelelően,de hát ez van :D
9.Elég félénk típus.
10.Utálom ha valahol sok ember van.Most is Glamour napokon azt hittem,hogy megőrülök.
11.Nagyon szeretnék egy másik országban élni.

A kérdések:

1.Busz vagy vonat?

Általában buszozni szoktam,de ki nem állhatom.

2.Mi az az étel amit nem bírsz megenni?

Hú,hát sok van,de például nincs az az Isten,hogy a sárgababot megegyem.

3.Ha találkozhatnál egy híres személlyel(akár történelmileg híressel is) ki lenne az?

Hát több is van,de pl. Jennifer Lawrence-el vagy Selena Gomez-el.

4.Mi az az 5 szó/kifejezés,amivel jellemeznéd magad?

Na hát erről fogalmam sincs.

5.Honnan jött az ötlet,hogy elkezdjél blogolni?

Egyrészt onnan,hogy nagyon szerettem körmöt festeni,másrészt nagyon sok blogot néztem amik inspiráltak :)

6.Utaztál már repülővel?

Igen,többször is.

7.Kedvenc együttesed?

Nincsen.

8.Ki az a személy akire valamilyen okból felnézel?

Kettő is van,anyu és apu.

9.Mi a kedvenc állatod?

Unikornis :D Nem,igazából több van,de az unikornis is köztük van.(Kár,hogy nem létezik :/)

10.Hiszel a misztikumokban és babonákban?

Nem.

11.Melyik a kedvenc évszakod?

Az összeset szeretem,mindegyiknek megvan a hangulata.

És ezer bocsi,de én most nem adnám tovább a díjat,nem tudok most így hirtelen 11 bloggert kiválasztani,pláne nem kérdéseket írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése