2013. január 8., kedd

OPI-I'm all ears

Ma egy termékteszteléssel jöttem nektek,mégpedig az OPI I'm all ears lakkjával.Nagyon szép rózsaszínes-pirosas körömlakk,gyöngyházfényű és csillogós.Perfect.
A körmöt tegnap este csináltam,a képeket pedig ma készítettem.
Ha úgy nézzük ez az első OPI lakkom,mert a You don't know Jacques!-t utána kaptam.Szóval mondok véleményt az ecsetről is,meg az ilyen dolgokról.Nézzük is.15ml jó sok lakk,az biztos,hogy kitart majd egy jó ideig.Az üvege is szimpatikus.Az ecsetével nagyon könnyű dolgozni,se nem nagy,se nem kicsi,nagyon szépen lehet vele festeni.Előszőr azt hittem,hogy majd sok réteg kell rá,hogy jó fedése legyen,mert ahogy kivettem egy kicsit az ecsettel olyannak tűnt.De mikor felkentem az első réteget már akkor szép fedése volt.Összesen két rétegben van rajta.A lakk ugyanolyan szagú,mint a többi,de amikor a you don't jacques!-t kinyitom mindig azt hiszem,hogy csoki illata van :D Nagyon szépen csillog,főleg fényen.Kicsit olyan dinnye színe van :) Mint láthatjátok tettem a gyűrűs ujjamra egy kis körömdíszt,valami kis nyalóka szerű amin egy eper van.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése