2013. január 1., kedd

Happy New Year!

Boldog új évet!Olyan fura,hogy már 2013 van.Ma egy körmöt hoztam nektek amit tegnap készítettem.Nem terveztem kifesteni a körmömet,de szilveszterkor csak nem lehetek sima körmökkel :o Így hát neki láttam.Előszőr az Essence L.O.L lakkjával akartam csinálni egy körmöt,és a pár napja szerzett matt körömlakkommal.Csak utána lekentem egy csillogós lakkal és eltűnt a matt hatás,amire egyébként gondoltam is.Úgyhogy lemostam és újat csináltam.(A képeken látszik egy kicsit a színe a körmöm mellett,sorry.)Alapszínként az Essence Let's get lost lakkját használtam amire rákentem a Miss Sporty check matte matt fedőlakkját.Annyira jóó lett,legalábbis nekem nagyon tetszik :) Mivel ez így még szilveszterre túl sima volt bevetettem a csillámokat.Eleve valami nem egyszerű körömre gondoltam,és elég bohém is lett.Mivel lekenni nem tudtam,ezért az egyik csillogós Claire's-es körömlakkomból amit egyébként eddig nem nagyon kedveltem a szaga miatt,és azért sem,mert nagyon kevés csillám jön ki kb.pár darab.Ilyen kis ezüst flitterek vannak benne meg csillagok de sajnos túl sok benne az átlátszó lakk ezért nagyon nehéz kihalászni őket :/ De sikerült.Igaz kicsit sok időt vett igénybe a csillagok kihalászása de megérte.




Mint láthatjátok a nagy és a középső ujjamon vannak csilalgok.Sajnos nagyon sokszor lejöttek a középső ujjamról,mert csak az ragaszotta oda őket ami az üvegből kijött,mert ugye fedőlakkot mattra nem kell tenni.Aztán egy idő múlva ráuntam,és lekentem fedőlakkal.Már ekkor kicsit hiányos lett,mert elég sok csillag lejött,aztán később már én szedegettem le őket úgyhogy már volt rajta fedőlakk.Erről nem készítettem képet,de szerintem úgy összességében elég jól sikerült :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése