2012. december 22., szombat

Zsákmány

Mostanában elég sokszor vásárolok körömlakkokat,de nem baj,legalább szaporodik a gyűjteményem.Tegnap tartottam népszámlálást,44 db körömlakkom van.Visszatérve a lényeghez:Tegnap volt ugye az utolsó nap a suliban és egyben az osztálykarácson is,és magyar tanár híján a második órában az osztályfőnökkel kimentünk a főtérre.Ez nekem és két barátnőmnek pont kapóra jött,mivel ők is nagyon szeretnek körmöt festeni,a Rossmann pedig ott van a főtéren.Úgyhogy mentünk is,és direkt vittem annyi pénzt,mivel számítottam rá,hogy nem térek haza üres kézzel.Három lakkot vettem: Essence 112-time for romance,Essence 138-L.O.L,és a változatosság kedvéért Essence nail art special effect topper 08-night in vegas.Igazából már mindegyik lakkot kiszemeltem régebben,főleg az első volt pontos cél,de az utolsót is néztem mostanában.Nekem mindegyik nagyon tetszik,még nem próbáltam ki őket,de 24-én az első,szilveszterkor pedig az utolsó lesz a körmömön.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése