2012. december 20., csütörtök

Essence-go bold!

Ma egy tesztelős poszttal jöttem,és az Essence 140-go bold! lakkját fogom tesztelni.Még az előző oldalon írt haul posztban volt benne,azóta egyszer már volt a körmömön,kb.5 percig,mert a bal kezemen nagyon rosszul sikerült,ráadásul nem volt jó fedőlakkom,és vagy 1 óráig kellett volna száradnia.Ma viszont már jobban sikerült :) Nézzük is:
A boltban főként azért keltette fel az érdeklődésemet,mert cutepolish akkor csinálta a karácsonyfás körmét amit elszerettem volna készíteni,és pont ilyesmi arany lakkot használ.Ez a lakk igazából se nem arany,se nem ezüst.Valahol a kettő tájékán van.Az üvegben inkább az arany felé van,szerintem a körmömön is,de néha pedig inkább ezüstre hasonlít.Pl.:Úgy egyébként ezüstös,arany színe van,árnyékban viszont ezüst,lámpafénynél viszont tiszta arany.Igazi Karácsonyhoz illő színe van,nem hiába,hogy holnap az osztálykarácsony miatt ilyenre festettem ki a körmömet.A képeken annyira nem látszik a pontos színe,élőben azért kicsit más.A képet egyébként szinte sötétben készítettem,csak kicsit messzebb égett az asztali lámpám,és az ágyamon az égők,viszont a vaku kivilágosította.A fedése egyébként teljesen jó,bár,mint szerintem minden lakknál,két réteg kell belőle,mivel az első rétegnél még kicsit átlátszik. Nektek,hogy tetszik? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése