2013. április 3., szerda

Astor-Ultra shine top coat

Ma bemutatom nektek azt a "cuki" kis fedőlakkot ami miatt a tényleg cuki húsvéti körmeim nem tudtak megmaradni.Az Astor egyik fedőlakkja a bűnös.Igazából ezt a fedőlakkot anyu vette magának,panaszkodott is,hogy reggel hajszálnyomok voltak a körmén és,hogy nagyon lassan száradt.Ezután nem is használta.Mivel nekem már majdnem elfogyott a fedőlakkom amit használok,gondoltam próbára teszem én is.A lakkot akicósan vettük kb.800 Ft-ért,szerintem még ennyit sem ért meg :D Egy dobozkába adják amin rajta van mindenféle szöveg,meg az összetevői.A körömlakk 12ml,nem hiszem,hogy el fogom használni.Fehér kupakja és ecsete van.Az állaga kicsit híg,de ez szerintem nem gond,szépen lehet vele festeni.A lakk nagyon szép fényt ad a körmeinknek,a képeken láthattátok is.Tartósságról nem tudok mit mondani,khm..Na és itt jön a rossz része:Lekentem a körmeimet,vártam vagy fél órát és utána fotóztam a körmöket.Miután megcsináltam a képeket észre vettem,hogy van ahol elkenődött.Kijavítottam aztán megint.Elmentünk vásárolni és még mindig nem volt megszáradva.Olyan volt mintha a rendes fedőlakkommal 5 perce kenem volna le.Nem tud megszáradni,szerintem több óra sem lenne neki elég.Szóval ezt a fedőlakkot nem nagyon ajánlom nektek,hacsak nincs kedvetek több órát várni arra,hogy használhassátok a kezeteket körömfestés után.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése