2013. március 21., csütörtök

OPI kollekciók

Nagyon-nagyon bocsi,hogy megint nem írtam több,mint két hete.Az ok megint ugyanaz,mint eddig,lusta voltam írtani :p Most éppen egy wellness-szállodában vagyunk,holnap megyünk haza(suliból is lógok,hih :D).Szerencsére van net,így most tudok írni egy posztot,de mivel laptopon vagyok tesztet nem tudtam,pedig van egy pár.Most az OPI legfrissebb kollekcióival érkeztem.3 új kollekció van ami érkezni fog.
1.Bond Girls 

Ebben a kollekcióban csak liquid sand textúrájú lakkok lesznek,6db. Várható megjelenés:Május vége

2.Couture De Minnie
OPI-Couture-De-Minnie-nail-polish-collection
Az előző Minnie egeres kollekció is nagyon édes volt,egy lakk meg is van belőle.Ez a kollekció is nagyon tetszik,a Minnie Style tuti befutó.Valószínűleg megveszem majd a Minnie szettet amiben négy darab van és külön a flittereset.Egyébként az előzőnél is így volt,hiába fért volna el,egy mini szettben,a flitteres helyett bele raktak egy fedőlakkot.Várható megjelenés:június

3.San Francisco
OPI San Francisco Collection Színmintakészlet, Press Release & Képek
Forrás:link
Erről a kollekcióról még máshol nem olvastam csak a forrásban megjelölt linknél.A kollekióban összesen 15db lakk lesz,ebőől három liquid sand textúrájú.Képek alapján nem nagyon tetszenek,de majd meglátjuk. Várható megjelenés:ősz/tél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése