2013. február 3., vasárnap

Haul

Bocsi,hogy tegnap végül nem hoztam semmit,de anyuval vásárolni voltunk és utána meg fotóztam,stb..Szóval ebből már kiderülhetett,hogy egy haul poszttal jöttem.A pólusban voltunk,mivel ott van egy nagy kézműves bolt,és már egy pár helyen kerestem ilyen kis kapcsokat hajbavaló hátuljához.Szóval.Előszőr a kézműves boltba mentünk,ahol találtam is ilyen kis csatokat,mivel szeretnék készíteni masnikat(macbarbie07 egyik tippje alapján).


 2 nagyobb,2 kisebb
Ezután bementünk a H&M-be és kerestem azt a super skinny farmert amit még a honlapjukon néztem ki.Szintén macbarbie07 tippje alapján szerettem volna csinálni olyan pulcsit amin szegecsek vannak,de aztán találtam egy jó kis fehéret és végül úgy dönöttem,hogy nem csinálom meg(ráadásul szegecseket sem találtam).

Farmer:5990 Ft
Pulcsi:5990 Ft
Következő állomás a Claire's volt,ahol néztem egy pár cuccot de végül egy kisebb apróságot hoztam el,de nagyon cuki :)) Már régebben is néztem,de akkor nem vettem meg,de msot ott volt az akciós cuccok között és 300 Ft-ért nem hagyhattam ott.Egy kerek kis tükör,amit zsebben is el lehet hordani,az elején sárga alapon egy bagoly amin bajusz van(<3),a másik oldalán tükör,amire van téve egy bajusz,és ha belenézünk lehet úgy igazíteni mintha bajszunk lenne :D


Végül itt utoljára bementünk a könyvesboltba,mert van egy utalványom karácsonyról,amit most le is vásároltam,vagyis még maradt rajta,azt majd később :)

Joss Stirling:Lélektársak

Végül hazafelé bementünk a Müllerbe,és vettem egy valentin-napi gyertyát.Az illata olyan,mint az ilyen kis fürdőgolyóknak.


Holnap jövök :) xox.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése